Waar ik in geloof
Overtuiging
Ik geloof in een digitale marketing wereld waar relevantie centraal staat door technologische ontwikkelingen te omarmen, met daarbij de menselijke behoefte nooit uit het oog te verliezen. Oftewel: luisteren, helpen en bewijzen in plaats van roepen, verkopen en beloven.
Marketing vereist een vernieuwde zienswijze: van specialist naar specialistische generalist. Technologische ontwikkelingen versnellen het samensmelten van online vakgebieden. De marketeer die nieuwsgierig blijft en verbindt vanuit een breder perspectief realiseert duurzame groei.
Daarbij is de waarde van een marketeer eindig. In de samenwerking is er een punt dat investering en opbrengst elkaar kruisen. Op dit punt is de organisatie gegroeid in rendement (mensen, proces, winst) en heb ik mijn kennis intern overgedragen. Ik geloof dan ook in flexibiliteit van projectbasis in plaats van lange support contracten met bureaus.
Waarom je voor mij kiest:
- Marketeer vanuit inhoud en visie. Niet vanuit wazige marketing terminologie.
- Marketeer die denkt vanuit de use cases en niet vanuit persona’s.
- Marketeer die werkt van kop tot staart. Niet alleen kop, of staart.